Advertisement

מנסור עבאס נתניהו / מנסור עבאס : × ×—×¨×™ ×"× × ×•× ×"ליכו×" ל ... : תומך פיגועי התאבדות בירך את מנסור עבאס.

מנסור עבאס נתניהו / מנסור עבאס : × ×—×¨×™ ×"× × ×•× ×"ליכו×" ל ... : תומך פיגועי התאבדות בירך את מנסור עבאס.. מי שמפילים את נתניהו הם חסידיו. ההצבעה בעד פיזור הכנסת היא חובה מוסרית כי את נתניהו המסית והמושחת צריך להפיל ולא להנשים. זה מעשה לאומי ממעלה ראשונה. הוא תמיד עושה הפוך ממה שהוא מבטיח. בוא נדבר אמת, היו גם מגעים פיזיים עם מנסור עבאס זמרי:

כמי שעוקב אחרי נתניהו שנות דור, אני נוטה להסכים: תומך פיגועי התאבדות בירך את מנסור עבאס. מנסור עבאס לא תומך טרור, פגשתי אדם הגון. לפיד ויתר על נאומו, נתניהו תקף את בנט: ראש הממשלה בנימין נתניהו החל את הקמפיין שלו לקראת הבחירות הקרובות בתמונה שהעלה בטוויטר, שלא הייתה מביישת אף פוסטר לסרט אקשן הוליוודי עם הכיתוב.

הרשימה המשותפת תבקש להדיח את מנסור עבאס מראשות ועדה - גלובס
הרשימה המשותפת תבקש להדיח את מנסור עבאס מראשות ועדה - גלובס from res.cloudinary.com
בכיר באחים המוסלמים שהתיר פיגועי התאבדות שלח מכתב ברכה למנסור עבאס. הוא אדם שמאוד מקשיב לסובבים אותו, השאלה היא מי הם הסובבים אותו. לומר שישראל היא תוצאה של קונספירציה של העולם המערבי ליישב יהודים באזורים השייכים לאוכלוסייה ערבית? בוא נדבר אמת, היו גם מגעים פיזיים עם מנסור עבאס זמרי: איימן עודה לא חייב להנהיג את הרשימה המשותפת. בקשר לעמדת מנסור עבאס טוענים כי זו תעלומה ואיש במשותפת לא יודע, מה הדיל שלו עם הליכוד, אם קיים. נתניהו ייאלץ לקבל אישור מוועדת האתיקה למימון ההגנה במשפטו וזאת על רקע השבעתה של ממשלת השינוי לפי הדיווח ב'ידיעות אחרונות' החל ממחר, בתור חבר כנסת, יחויב נתניהו לפנות בכתב לוועדת האתיקה של הכנסת אם. חכ דר מנסור עבאס סיפר הבוקר בגלצ כי בין סוף אפריל למאי 2019 הוא ניהל מומ עם חכ מיקי זהר, נתן אשל ושר בכיר בליכוד • ההצעה הפוליטית כללה תמיכה עקיפה בממשלת 60 חכים בראשות נתניהו, תוך הסכמת רעם שלא.

עבאס מעוות את ההיסטוריה, נכתב אתמול בכותרת על שער הארץ.

יור רעם, חכ מנסור עבאס, לא מסתיר את היחסים שרקם עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומבהיר: מיקי לוי נבחר כיור הכנסת. לומר שלעם היהודי אין קשר לאדמת ארץ ישראל?. מנסור עבאס לא תומך טרור, פגשתי אדם הגון. בוא נדבר אמת, היו גם מגעים פיזיים עם מנסור עבאס זמרי: מנסור עבאס עושה נתניהו בערבית. מנסור עבאס מרעם הביע אמירות מתונות, הסתייג מהטרור והצהיר שהוא מעוניין לקדם רק עניינים אזרחיים. העיתון 'ישראל היום' מפרסם את דברי נתניהו באותן שיחות לפיהם, אנחנו מתחרים על. הוא תמיד עושה הפוך ממה שהוא מבטיח. לומר שישראל היא תוצאה של קונספירציה של העולם המערבי ליישב יהודים באזורים השייכים לאוכלוסייה ערבית? בנט אמר לנתניהו שהוא סלל את הדרך לשיתוף פעולה עם מנסור עבאס: אלא שבשיחות סגורות נשמע נתניהו אחרת לגמרי: עבאס מעוות את ההיסטוריה, נכתב אתמול בכותרת על שער הארץ.

גמאל עבדל נאסר או בשאר אלאסד?! (עקיצה לכיוון הלאומנים בחדש). מנסור עבאס עושה נתניהו בערבית. הכאוס שהם משליטים על למעט החלולים בשופרות, אין אף אחד שיאמין עכשיו לבדותא שנתניהו לא אמר בקולו שיישב עם מנסור עבאס. מי בדיוק חשבתם שיוכל להפיל את נתניהו? איימן עודה לא חייב להנהיג את הרשימה המשותפת.

לאן נעלמה הזהות הפלסטינית של מנסור עבאס? | כאן
לאן נעלמה הזהות הפלסטינית של מנסור עבאס? | כאן from kanweb.blob.core.windows.net
בוא נדבר אמת, היו גם מגעים פיזיים עם מנסור עבאס זמרי: אני כאן כדי לדאוג לחברה שלי, אעשה זאת גם עם ראש ממשלה מהימין. מנסור עבאס מרעם הביע אמירות מתונות, הסתייג מהטרור והצהיר שהוא מעוניין לקדם רק עניינים אזרחיים. בכיר באחים המוסלמים שהתיר פיגועי התאבדות שלח מכתב ברכה למנסור עבאס. ההצבעה בעד פיזור הכנסת היא חובה מוסרית כי את נתניהו המסית והמושחת צריך להפיל ולא להנשים. מיקי לוי נבחר כיור הכנסת. מנסור עבאס עושה נתניהו בערבית. אני לא בכיס של אף אחד.

גמאל עבדל נאסר או בשאר אלאסד?! (עקיצה לכיוון הלאומנים בחדש).

המוני אזרחים ערבים באים לליכוד כי הבאנו יותר מ21 מיליארד שקל השקעות. אנחנו נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו. זה מעשה לאומי ממעלה ראשונה. היא עדיין נתקלת בבעלי דירות שאומרים שהם לא משכירים לערבים, אבל לא פוסלת בן זוג יהודיצילום: מנסור עבאס, אתה מייצג 160 אלף אזרחים שביקשו עתיד טוב יותר. מיקי לוי נבחר כיור הכנסת. הוא הודה לנתניהו ולרעייתו על ההקרבה, וגם על כך שסלל את הדרך למנסור עבאס. אני כאן כדי לדאוג לחברה שלי, אעשה זאת גם עם ראש ממשלה מהימין. הוא אדם שמאוד מקשיב לסובבים אותו, השאלה היא מי הם הסובבים אותו. מנסור עבאס לא תומך טרור, פגשתי אדם הגון. אני לא בכיס של אף אחד. לפיד ויתר על נאומו, נתניהו תקף את בנט: על רקע דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נגד הקמת ממשלת מיעוט בתמיכת הערבים, חכ מנסור עבאס מהרשימה המשותפת חושף כי נציגים מטעם הליכוד פנו לרשימה המשותפת בניסיון לקבל את תמיכתם ליצירת גוש חוסם לממשלת.

גמאל עבדל נאסר או בשאר אלאסד?! (עקיצה לכיוון הלאומנים בחדש). נתניהו ייאלץ לקבל אישור מוועדת האתיקה למימון ההגנה במשפטו וזאת על רקע השבעתה של ממשלת השינוי לפי הדיווח ב'ידיעות אחרונות' החל ממחר, בתור חבר כנסת, יחויב נתניהו לפנות בכתב לוועדת האתיקה של הכנסת אם. מנסור עבאס מרעם הביע אמירות מתונות, הסתייג מהטרור והצהיר שהוא מעוניין לקדם רק עניינים אזרחיים. חהכ מנסור עבאס מדגיש כי אם יתקבלו החלטות הנוגדות את האסלאם והעקרונות הלאומיים, מפלגתו תפרוש חבר הכנסת דר מנסור עבאס, ראש הרשימה הערבית המאוחדת (המפלגה האסלאמית) מדגיש את מרכזיותה של המפלגה. מיקי לוי נבחר כיור הכנסת.

יאיר גבאי: מנסור עבאס מוכן לתמוך בממשלה עם נתניהו, בנט ...
יאיר גבאי: מנסור עבאס מוכן לתמוך בממשלה עם נתניהו, בנט ... from u.a7.org
מנסור עבאס לא תומך טרור, פגשתי אדם הגון. הוא אדם שמאוד מקשיב לסובבים אותו, השאלה היא מי הם הסובבים אותו. מנסור עבאס מרעם הביע אמירות מתונות, הסתייג מהטרור והצהיר שהוא מעוניין לקדם רק עניינים אזרחיים. בקשר לעמדת מנסור עבאס טוענים כי זו תעלומה ואיש במשותפת לא יודע, מה הדיל שלו עם הליכוד, אם קיים. אני חושב שזה מהלך נכון ראש הממשלה, מבינים. חכ דר מנסור עבאס סיפר הבוקר בגלצ כי בין סוף אפריל למאי 2019 הוא ניהל מומ עם חכ מיקי זהר, נתן אשל ושר בכיר בליכוד • ההצעה הפוליטית כללה תמיכה עקיפה בממשלת 60 חכים בראשות נתניהו, תוך הסכמת רעם שלא. נתניהו לחץ את ידו של בנט והתיישב במושב יור האופוזציה. גנץ מבקש מהחברה הערבית להעדיף את התמיכה בגוש החלפת נתניהו:

חכ דר מנסור עבאס סיפר הבוקר בגלצ כי בין סוף אפריל למאי 2019 הוא ניהל מומ עם חכ מיקי זהר, נתן אשל ושר בכיר בליכוד • ההצעה הפוליטית כללה תמיכה עקיפה בממשלת 60 חכים בראשות נתניהו, תוך הסכמת רעם שלא.

נתניהו של היום זה לא נתניהו של פעם, ומי תיאר לעצמו שהוא יישב עם מנסור עבאס וינסה לדבר על לבו? הכאוס שהם משליטים על למעט החלולים בשופרות, אין אף אחד שיאמין עכשיו לבדותא שנתניהו לא אמר בקולו שיישב עם מנסור עבאס. לומר שלעם היהודי אין קשר לאדמת ארץ ישראל?. בימינה מעריכים שלא ימליצו עליו או על לפיד. לאחר הנאום של מנסור עבאס הערב שחוצה ומפלג את הימין, ראש הממשלה נתניהו חייג הערב ליור 'הציונות על רקע ההתעלמות בסביבתו של בנימין נתניהו מנאומו של מנסור עבאס, בסביבתו של יור 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ. תומך פיגועי התאבדות בירך את מנסור עבאס. נתניהו של היום זה לא נתניהו של פעם, ומי תיאר לעצמו שהוא יישב עם מנסור עבאס וינסה לדבר על לבו?, אמר אביב בראיון ל'103fm'. אני מתחייב בפניכם לסיכום, גנץ פונה אישי ליור רעמ: על רקע דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נגד הקמת ממשלת מיעוט בתמיכת הערבים, חכ מנסור עבאס מהרשימה המשותפת חושף כי נציגים מטעם הליכוד פנו לרשימה המשותפת בניסיון לקבל את תמיכתם ליצירת גוש חוסם לממשלת. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו. הוא תמיד עושה הפוך ממה שהוא מבטיח. אני כאן כדי לדאוג לחברה שלי, אעשה זאת גם עם ראש ממשלה מהימין. מנסור עבאס לא תומך טרור, פגשתי אדם הגון.

בכיר באחים המוסלמים שהתיר פיגועי התאבדות שלח מכתב ברכה למנסור עבאס מנסור עבאס. מי שמפילים את נתניהו הם חסידיו.

Posting Komentar

0 Komentar